Bezpłatne warsztaty o marketingu filmowym

W dniach 11 – 12 czerwca w Warszawie odbędą się dwudniowe bezpłatne warsztaty „Film marketing – When does it start and does it ever end? Creative Marketing Strategies” organizowane przez Creative Europe Desk Polska.

Dla kogo?

Warsztaty skierowane są do producentów audiowizualnych oraz w miarę dostępności miejsc do pozostałych przedstawicieli branży audiowizualnej oraz studentów szkół filmowych. Wykłady będą prowadzone w języku angielskim z tłumaczeniem symultanicznym na język polski.

Zapisy na warsztaty

Osoby zainteresowane udziałem w bezpłatnych warsztatach muszą do 29 maja wysłać zgłoszenie wraz z informacją o wykonywanej działalności na adres info@kreatywna-europa.eu.

Program warsztatów

Dzień 1 – 11 czerwca 2014

  • 10:00 – 11:30 – Leena Pasanen- The DOs and DON´Ts of Pitching (1 część)
  • 12:00 – 13:00 – Leena Pasanen -The DOs and DON´Ts of Pitching (2 część)
  • 14:00 – 15:30 – Catherine Buresi – Tips and tools for international film festivals and markets (1 część)
  • 16:00 – 17:00 – Catherine Buresi – Tips and tools for international film festivals and markets (2 część)

Dzień 2 – 12 czerwca 2014

  • 10:00 – 11:30 – Fraser Bensted – Creating Sales Promos and Theatrical Trailers (1 część)
  • 12:00 – 13:00 – Fraser Bensted – Creating Sales Promos and Theatrical Trailers (2 część)
  • 14:00 – 15:30 – Dan Light – Interactive Film Marketing in 2014 (1 część)
  • 16:00 – 17:00 – Dan Light – Interactive Film Marketing in 2014 (2 część)

Wykłady prowadzone przez uznanych na świecie ekspertów

Wykłady w ramach warsztatów poprowadzą:

  • Leena Pasanen – Ekspert wielu międzynarodowych szkoleń i programów, m.in. Discovery Campus, Eurodoc, Hot Docs i Television Business School. Doświadczenie zdobywała pracując w Fińskiej Telewizji YLE oraz będąc dyrektorką European Documentary Network, członkinią rady nadzorczej IDFA Forum i INPUT oraz jurorką międzynarodowych festiwali filmowych, m.in. IDFA i Sundance.
  • Catherine Buresi – posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży filmowej, szczególnie w zakresie koprodukcji, najważniejszych festiwali oraz targów filmowych. Była m.in. wieloletnią dyrektorką European Film Market odbywającego się podczas MFF w Berlinie. Obecnie pełni rolę eksperta m.in. Berlinale Talents, Media Stands i Euromed Audiovisual.
  • Fraser Bensted – konsultant marketingowy i współwłaściciel firmy Tokyo. Jest jednym z najlepszych i najbardziej uznanych montażystów trailerów na świecie. Za międzynarodowy trailer do filmu „Billy Elliot” dostał prestiżową nagrodę Golden Trailer Award. W 2010 roku Fraser założył własną firmę tworzącą trailery – Tokyo, która skupia się na doradzaniu niezależnym producentom i oferuje szeroki zasięg usług marketingowych i produkcyjnych.
  • Dan Light – współwłaściciel Glass Eye, agencji marketingowej specjalizującej się w strategiach interaktywnych – rozwoju społeczności, contentu i aplikacji na skrzyżowaniu sztuki, reklamy i technologii. W 2010 razem z Saffron Tucker stworzyli Glass Eye – agencję która stoi za kampanią interaktywną m.in. „Wilka z Wall Street”, „Transformers: Wiek zagłady”, „Krainy lodu” i najnowszego projektu Ridleya Scotta – „Springsteen&I”.

Więcej informacji na stronie: kreatywna-europa.eu/media.

 

Na podstawie informacji prasowej

16.05.2014