Connecting Cottbus 2015 - nabór projektów

Do 15 lipca organizatorzy marketu koprodukcyjnego Connecting Cottbus czekają na projekty filmów fabularnych o międzynarodowym potencjale koprodukcyjnym, pochodzących lub merytorycznie związanych z Europą Wschodnią.

Zgłoszenia

Termin zgłaszania projektów upływa 15 lipca. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: www.connecting-cottbus.de. Producenci, agenci sprzedaży, dystrybutorzy i inne osoby zainteresowane udziałem w markecie, nie posiadające własnego projektu, mogą zgłosić swój udział w wydarzeniu w charakterze gościa. Aby zarezerwować sobie miejsce, należy wysłać maila do organizatorów lub wypełnić formularz przed 1 października 2015.

Przygotowanie do pitchingu

Komisja dokona selekcji zgłoszeń do końca września 2015. Twórcy wybranych projektów – grupa składająca się z producenta i reżysera lub autora – zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w pitchingu. 4 listopada filmowcy wezmą udział w obowiązkowym indywidualnym coachingu i warsztatach przygotowujących ich do prezentacji. Organizatorzy pokrywają koszty zakwaterowania i częściowo koszty podróży.

Nagrody dla najlepszych prezentacji

W sesji pitchingowej weźmie udział 10 projektów. Nagrodą dla najlepszej prezentacji jest 1,500 euro oraz udział w Cannes Producers Network 2016. Trzyosobowe jury zadecyduje też o przyznaniu coco Post Pitch Award ufundowanej przez niemiecką firmę postprodukcyjną The Post Republic (szacowana wartość nagrody: 25 000 euro).

Market koprodukcyjny Connecting Cottbus odbędzie się podczas Festiwalu Filmowego w Cottbus w dniach 5-6 listopada 2015.

Na podstawie informacji prasowej

09.06.2015