Konkurs na 15-sekundowy film reklamowy o Gdyni
Miasto Gdynia oraz Pomorska Fundacja Filmowa ogłosiły konkurs na koncepcję i realizację filmu reklamowego „Gdynia. Pełna kultura”.
Konkurs „Gdynia. Pełna kultura”
Emisja filmu ma na celu budowanie i wzmacnianie wizerunku Gdyni:
- jako miasta z atrakcyjną, ambitną całoroczną ofertą kulturalną, które świadomie kształtuje i rozwija się w obszarze kultury,
- jako destynacji turystycznej i biznesowej, która poza oczywistymi atrakcjami turystycznymi i walorami natury zapewnia „wysoką kulturę” i wartościowe spędzanie czasu wolnego.
Spot przeznaczony ma być do emisji u nadawców telewizyjnych, w Internecie, podczas cyklicznych dużych wydarzeń kulturalnych w Gdyni, (takich jak np. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, Open’er Festival, Festiwal Polskich Sztuk Współczesnych RAPORT), jak również bieżących pozycji z kalendarza imprez kulturalnych, w tym np. projekcji filmowych, konferencji i prezentacji tematycznych.
Terminarz konkursu:
- etap I – 1.08–25.08.2017 – rekrutacja storybordów/scenariuszy wraz z wymaganymi załącznikami, tj. koncepcja realizacyjna i technologiczna, cv autora,
- etap II – 28.08-30.08.2017 – wybór zwycięskiej pracy przez Kapitułę Konkursu,
- etap III – 31.08-14.09.2017 – podpisanie umowy ze Zwycięzcą oraz realizacja filmu.
Nagrody
Autor zwycięskiego filmu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 15 tys. zł.
Kapituła konkursu
W skład Kapituły Konkursu weszli:
- Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Miasta Gdyni,
- Robert Gliński, reżyser filmowy,
- Leszek Kopeć, dyrektor Gdyńskiej Szkoły Filmowej,
- Maja Wagner, przewodnicząca Komisji Kultury Rady Miasta Gdyni,
- Ewa Kosakowska, zastępca naczelnika Wydziału komunikacji społecznej i informacji.
Regulamin oraz dodatkowe informacje znajdują się na stronie: www.fundacjafilmowa.pl.