Konkurs na 15-sekundowy film reklamowy o Gdyni

Miasto Gdynia oraz Pomorska Fundacja Filmowa ogłosiły konkurs na koncepcję i realizację filmu reklamowego „Gdynia. Pełna kultura”.

Konkurs „Gdynia. Pełna kultura”

Emisja filmu ma na celu budowanie i wzmacnianie wizerunku Gdyni:

  • jako miasta z atrakcyjną, ambitną całoroczną ofertą kulturalną, które świadomie kształtuje i rozwija się w obszarze kultury,
  • jako destynacji turystycznej i biznesowej, która poza oczywistymi atrakcjami turystycznymi i walorami natury zapewnia „wysoką kulturę” i wartościowe spędzanie czasu wolnego.

Spot przeznaczony ma być do emisji u nadawców telewizyjnych, w Internecie, podczas cyklicznych dużych wydarzeń kulturalnych w Gdyni, (takich jak np. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, Open’er Festival, Festiwal Polskich Sztuk Współczesnych RAPORT), jak również bieżących pozycji z kalendarza imprez kulturalnych, w tym np. projekcji filmowych, konferencji i prezentacji tematycznych.

Terminarz konkursu:

  • etap I – 1.08–25.08.2017 – rekrutacja storybordów/scenariuszy wraz z wymaganymi załącznikami, tj. koncepcja realizacyjna i technologiczna, cv autora,
  • etap II – 28.08-30.08.2017 – wybór zwycięskiej pracy przez Kapitułę Konkursu,
  • etap III – 31.08-14.09.2017 – podpisanie umowy ze Zwycięzcą oraz realizacja filmu.

Nagrody

Autor zwycięskiego filmu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 15 tys. zł.

Kapituła konkursu

W skład Kapituły Konkursu weszli:

  • Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Miasta Gdyni,
  • Robert Gliński, reżyser filmowy,
  • Leszek Kopeć, dyrektor Gdyńskiej Szkoły Filmowej,
  • Maja Wagner, przewodnicząca Komisji Kultury Rady Miasta Gdyni,
  • Ewa Kosakowska, zastępca naczelnika Wydziału komunikacji społecznej i informacji.

Regulamin oraz dodatkowe informacje znajdują się na stronie: www.fundacjafilmowa.pl

01.08.2017