Laboratorium Innowacji

Media Desk Polska zaprasza na konferencję i warsztaty „Laboratorium Innowacji – w jaki sposób rozwijać, produkować, finansować i dystrybuować projekty transmedialne?”, które odbędą się w dniach 23-24 kwietnia w Warszawie.

Cross-media

Termin „cross-media” czy „transmedia” pojawia się dzisiaj niemal we wszystkich programach szkoleniowych Programu Media. Oba te terminy znajdziemy w materiałach promocyjnych, warsztatów rozwoju scenariusza, rozwoju projektu czy rozwoju firmy, we wszystkich programach szkoleniowych dotyczących animacji, filmu dokumentalnego i oczywiście we wszystkich szkoleniach na temat nowych mediów i nowych technologii. Sam termin stał się zatem słowem-kluczem posiadającym w założeniu potencjał otwarcia wielu nowych możliwości: innego opowiadania historii i jej odczytywania, nowych możliwości finansowych, produkcyjnych, dystrybucyjnych.

 

Organizatorzy konferencji postanowili sprawdzić, z czego wynika popularność tego zjawiska i jakie ma

uzasadnienie. Czy transmedia to absolutna przyszłość przemysłu audiowizualnego, czy może tylko chwilowa moda?

W jaki sposób rozwijać, produkować, finansować i dystrybuować projekty transmedialne?

W konferencji, która odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia 2013 w Hotelu Grand Mercure przy ul. Kruczej w Warszawie wykłady oraz warsztaty poprowadzą m.in.: dyrektor ds. rozwoju cyfrowego w France Television Distribution Christophe Cluzel; ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej Natalia Hatalska; niezależny producent filmowy działający w obszarze konwergencji mediów Peter De Maegd; pisarz i producent Jean Pierre Magro; pisarka, kreatorka, producentka, konsultantka oraz instruktorka z dziedziny narracji transmedialnej Alison Norrington oraz niezależny twórca w dziedzinie narracji transmedialnej Michel Reilhac.

 

Organizatorzy proszą o rejestrację na maila biuro@mediadeskpoland.eu.

 

Szczegółowy program można znaleźć na www.mediadeskpoland.eu.

 

Na podstawie informacji od organizatorów

17.04.2013