Nabór na targi MIPCOM w Cannes

Trwa nabór zgłoszeń na kolejną edycję targów MIP Junior i MIPCOM, które odbędą się na początku października w Cannes.

 

MIPCOM to największe międzynarodowe targi i konferencja środowiska audiowizualnego na świecie, globalne miejsce spotkań przedstawicieli stacji i producentów telewizyjnych i filmowych, dystrybutorów i agentów sprzedaży, przedstawicieli nowych mediów, portali internetowych i telefonii komórkowej, agencji reklamowych, właścicieli brandów, a także przedstawicieli funduszy filmowych i organizacji sektora audiowizualnego. W targach co roku udział bierze 12.000 uczestników z ponad 100 krajów, w tym około 50 firm z Polski.

 

Organizatorzy przygotowali bogaty program. Wiele sesji poświęconych będzie m.in. różnym źródłom finansowania, trendom zakupowym stacji TV na świecie, spotkaniom z komisjami filmowymi. Będzie można zobaczyć, jak funkcjonuje rynek telewizyjny i filmowy w Rosji oraz spotkać się z rosyjskimi producentami poszukującymi partnerów do koprodukcji. W ramach konferencji zaprezentowane zostaną także case studies, odbędą się dyskusje, spotkania ze speakerami, warsztaty, projekcje nowości programowych oraz nieformalne wydarzenia ułatwiające poznanie nowych firm.

Cena akredytacji dla odwiedzających targi MIPCOM, które odbędą się w dnicah 3-6 pażdziernika 2011, wynosi 1.145 euro + VAT. Uprawnia ona do udziału w targach i towarzyszącej konferencji oraz daje całoroczny dostęp do bazy danych firm uczestniczących w MIPCOM. Termin naboru zgłoszeń mija 2 października 2011.

 

W dniach 1-2 października 2011 w Cannes odbędą się również targi MIP Junior, poświęcone programom telewizyjnym i filmom dla dzieci. Cena akredytacji dla odwiedzających MIP Junior wynosi 1030 euro + VAT. Termin naboru zgłoszeń mija 2 października 2011.

Informacji na temat targów udziela Monika Bednarek – przedstawiciel MIPTV/MIPCOM w Polsce, tel. 601 25 25 98, e-mail: monika@directlink.com.pl.

 

Więcej informacji na stronach: www.mipcom.com, www.mipjunior.com.

 

Informacja prasowa

09.09.2011