Polish Films - International Audience

W dniach 25-27 września w Warszawie odbywały się spotkania „Polish Films – International Audience. Warsaw Meetings with International Sales Agents”. Wydarzenie zostało zorganizowane przez PISF – Polski Instytut Sztuki Filmowej, Media Desk Polska i Szkołę Wajdy. O pomyśle na spotkania z agentami sprzedaży i unikalnej możliwości prezentacji nowych polskich projektów filmowych rozmawialiśmy z Izabelą Kiszką-Hoflik z Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Uczestnicy spotkań – Maciej Strzembosz, Agnieszka Trzos, Mikael Lypinski i Karolina Kołtun opowiedzieli nam, jak ważna jest obecność agenta sprzedaży w procesie powstawania filmu i jak wykorzystali możliwość zaprezentowania zagranicznym gościom swoich historii.

 

 

Rozmowa z Peterem Jagerem, agentem sprzedaży z Autlook Filmsales, jednym z gości „Polish Films – International Audience”.

 

 

Rozmowa z z Peterem Torkelssonem, agentem sprzedaży z Nonstop Sales, gościem „Polish Films – International Audience”.

 

17.10.2012