Świetne wyniki oglądalności „Rodziny Treflików”





24 grudnia 2017 roku premierę miał trzeci sezon polskiego serialu dla dzieci „Rodzina Treflików”. Serial cieszy się dużym zainteresowaniem widzów.

Rekordowa oglądalność „Rodziny Treflików”

Odcinek wyemitowany w Nowy Rok osiągnął rekordową oglądalność – 331 tysięcy widzów (ARM, grupa All 4+). Jest to jeden z najlepszych wyników w Polsce w okresie świąteczno-noworocznym (w okresie od 24.12 do 1.01 średnia oglądalność wyniosła 170 tysięcy – ARM, grupa All 4+).

„Rodzina Treflików”

Produkcja trójmiejskiego Studia Trefl „Rodzina Treflików” to animacja dedykowana dzieciom w wieku od 3 do 6 lat. Jej reżyserem jest Marek Skrobecki. Największą siłą i zaletą „Rodziny Treflików” jest fabuła zbudowana w oparciu o konwencję animowanego musicalu, który opowiada o zabawnych sytuacjach jakie w codziennym życiu spotykają Treflika, Treflinkę oraz ich przyjaciół. Serial dla całej rodziny, w błyskotliwy i dowcipny sposób, promuje takie wartości jak: tolerancja, szacunek, przyjaźń czy więzi rodzinne.

Polska produkcja

Dotychczas serial składał się z dwóch sezonów – 26 odcinków łącznie. Swoją popularność  zyskał dzięki emisji w ogólnopolskim kanale TVP ABC, gdzie miał swoją premierę 1 czerwca 2016 roku. Głosu bohaterom użyczyło wielu aktorów znanych z „dużego ekranu”, m.in. Joanna Jabłczyńska, Krystyna Tkacz, Jarosław Boberek, Cezary Kwieciński czy Magdalena Różczka. Tytułową piosenkę wykonała Natalia Kukulska. Teledysk do jej utworu został nagrodzony na festiwalu Yach Film w kategorii „Wideoklip dziecięcy”.

Serial jest całkowicie polską produkcją, przy której wykorzystano pierwszy raz na dużą skalę druk 3D. Posłużył on do stworzenia główek postaci. Za efekt finalny animacji odpowiedzialne jest Studio Trefl, powstałe w 2013 roku w Gdyni z inicjatywy Kazimiera Wierzbickiego, założyciela spółki Trefl SA, która od lat zajmuje się produkcją puzzli i gier planszowych.

W ramach najnowszej serii w TVP ABC zaprezentowanych zostało 13 odcinków.

Informacja prasowa


23.01.2018