Zgłoś się na targi targi MIPCOM 2010

W dniach 4-8 października odbędą się w Cannes międzynarodowe targi MIPCOM 2010, będące miejscem spotkań przedstawicieli środowisk audiowizualnych z całego świata. Na Lazurowe Wybrzeże zjadą wysłannicy stacji oraz producentów telewizyjnych i filmowych, dystrybutorów i agentów sprzedaży, przedstawiciele nowych mediów, portali internetowych, agencji reklamowych, jak i przedstawiciele funduszy filmowych oraz organizacji sektora audiowizualnego.

Szacuje się, że co roku w targach bierze udział 12 000 uczestników z ponad 100 krajów. Polskę w tym roku reprezentować będzie blisko 40 firm, w tym m.in. Telewizja Polska, TVN, Polsat, Canal +, Krakow Film Commission, KIPA, Telekomunikacja Polska, Inea, Grupa Onet.

Po raz drugi w ramach targów zorganizowane zostanie trwające dwa dni „Forum dla Producentów”, którego głównym celem jest umożliwienie nawiązywania kontaktów firmom szukającym partnerów do koprodukcji, dystrybucji oraz finansowania projektów. W tym roku głównymi tematami forum będą m.in. poszukiwanie partnerów do koprodukcji w Australii i Azji oraz kwestie komisji filmowych.

Targom towarzyszyć będzie ponadto konferencja poświęcona nowym trendom w mediach.

Do 26 sierpnia obowiązuje niższa cena akredytacji – 980 Euro + VAT. Po tym terminie koszt akredytacji wzrasta do 1090 Euro + VAT. Akredytacja upoważnia do udziału w targach, konferencji i spotkaniach producenckich, a także daje całoroczny dostęp do bazy danych firm uczestniczących w MIPCOM.

 

Producentom filmów dokumentalnych, fabularnych i animowanych, a także programów i filmów telewizyjnych oraz przedstawicielom funduszy regionalnych i instytucji filmowych, którzy po raz pierwszy biorą udział w konferencji organizatorzy oferują akredytację w promocyjnej cenie – 650 Euro + VAT.

 

Formularz zgłoszeniowy oraz dodatkowe informacje dostępne są na stronie www.mipcom.com.

 

Szczegółowych informacji na temat targów udziela Monika Bednarek, przedstawiciel MIPCOM i MIPTV w Polsce, tel. 0-601-25-25-98 lub e-mail monika@directlink.com.pl.

26.08.2010